Warunki Uczestnictwa w Organizowanch Wycieczkach Przez B.T.Podróżnik
I Zawarcie umowy
1. Przed zawarciem umowy o udział w wycieczce zorganizowanej przez B.T. Podróżnik, uczestnik winien zapoznać sie z warunkami uczestnictwa stanowiącymi integralną część umowy oraz z ramowym programem imprezy.
2.Zgłoszenie umowy następuje poprzez podpisanie zgłoszenia na zasadach określonych niniejszymi warunkami.
3.B.T.Podróżnik zobowiązuje się do świadczenia usług w sposób zgodny z warunkami określonymi ofertą i przyjętym w formie zgłoszenia zamówienia klienta.
II Warunki Płatności
1. Przy zgłoszeniu klient wpłaca na rzecz B.T. Podróźnik zaliczkę w kwocie conajmniej 40% ustalonej ceny imprezy.
2.Pozostała należność z braku odmiennych postanowień winna być wpłacona nie później niż na 30 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
3. Brak wpłaty należnej kwoty w wyżej określonym terminie stanowi podstawę rozwiazania umowy i wiąże się z prawem potrącenia poniesionych kosztów manipulacyjnych do wysokości określonej warunkami.
III Zmiana Cen
1. B.T. Podróżnik uzasadnia możliwość podwyższenia ceny z zastrzeżeniem, iż może ono nastąpić nie później niż do 7 dni przed rozpoczęciem wycieczki.
2.Wzrost cen uzasadniają w szczególności zmiany kursu walut oraz cen mających wpływ na przyjętą kalkulację wycieczki.
3.Wzrost cen o więcej niż 15% uprawnia klienta do rezygnacji z imprezy pod warunkiem powiadomienia o tym fakcie biuro nie później niż w terminie 3 dni po otrzymaniu informacji o dopłacie.
IV Odwołanie Wycieczki
1. B.T.Podróżnik zastrzega sobie prawo odwołania wycieczki do 48 godzin przed jej rozpoczęciem z przyczyn leżących po stronie
kontrahentów oraz przypadu braku odpowiedniej liczby uczestników.
2.Wycieczka do której świadczenia zobowiązało się B.T. Podróżnik może być odwołana w każdym czasie, w przypadku zaistnienia okoliczności rozumianych jako siła wyższa.
3.Niemożność świadczenia wiąże się z obowiązkiem przedstawienia klientom oferty zastępczej na zasadach pierszeństwa lub zwrotem określonej umową należności bez potrąceń.
V Obowiązki Uczestnika
1.Klient winien posiadać ważne dokumenty upoważniające do przekroczenia granicy oraz dowód wpłaty należności za wycieczkę.
2.Klient zobowiązuje się do przestrzegania przepisów celnych i dewizowych obowiązujących w Polsce, krajach tranzytowych oraz w kraju docelowym.
3.W czasie trwania wycieczki uczestnik jest zobowiązany do stosowania się do wskazówek pilota grupy. Biuro zastrzega sobie prawo do rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym w trakcie jej realizacji jeżeli uczestnik utrudnia sprawne przeprowadzenie wycieczki. Wszelkie koszty wynikające z takiej sytuacji ponosi uczestnik.
4.Klient ponosi odpowiedzialność za wyrządzone z własnej winy szkody i zobowiązuje się do ich naprawienia w sposób określony przepisami prawa miejsca pobytu.
VI Ubezpieczenie
1.B.T.Podróżnik stosownie do warunków ubezpieczenia, kosztów leczenia za granicą gwarantuje klientom ubezpieczenie kosztów leczenia i nieszczęśliwych wypadków. Turyści indywidualni ubezpieczają się we własnym zakresie.
2.Zawierając powyższą umowę klient deklaruje się iż stan jego zdrowia umożliwia udział w wycieczce turystycznej.
3.
VII. Rezygnacja z wycieczki
1.Rezygnacja z wycieczki następuje w momencie
złożenia przez klienta rezgnacji w formie pisanej.
2.B.T. Podróżnik z uwagi na poniesione koszty organizacji ma prawo dokonać potrąceń
w sposób określony niniejszymi warunkami:
a)opłata zgłoszenia w wyskości 35.00 zł.
oraz inne poniesione przez siebie koszty w
przypadku rezygnacji w terminie 30 dni
przed datą rozpoczecia wycieczki.
b)20% ceny wycieczki przy rezygnacji od 29
do 15 dni przed rozpoczęciem wycieczki
c)50% ceny wycieczki przy rezygncji od 14 do
8 dnia włącznie
d)75% ceny wycieczki przy rezygnacji od 7-go
dnia do 3 dnia przed rozpoczęciem
wycieczki
e)100% ceny wycieczki przy jeżeli rezygnacja
została zgłoszona poniżej niż w/w terminy.
VIII Postanowienia Szczegółowe
1.
2.W przypadku zdarzeń losowych potwierdzonych
zaświadczeniem lekarskim,urzędowym, klient ma prawo zwrócić się o odstąpienie od dokonania określonych warunkami, potrąceń.
IX Reklamacje
1.Reklamacje dotyczące realizacji powyższej umowy można zgłaszać wyłącznie w formie pisemnej w ciągu 7 dni od daty zakończenia wycieczki.
2.B.T.Podróżnik zastrzega sobie, że będzie rozpatrywać reklamacje o ile przedmiot reklamacji był zgłoszony na piśmie ( przy wyjazdach za granicę ) pilotowi grupy w czasie trwania wycieczki.
X Sprawy Sporne
1.Jeżeli z winy biura B.T. Podróżnik bądź jego kontrahentów nie zostaną zrealizowane określone ofertą świadczenia, względnie ich jakość będzie odbiegać od określonych umową warunków, klientowi służy stosownie do postanowień KC prawo do obniżenia ceny.
2.Nie uważa się za wady wycieczki niedociągnięć zawinionych przez klienta oraz
wyrządzonych przez osoby prawne i fizyczne nie pozostające w stosunku prawnym z B.T.Podróżnik a także wynikających z przekraczania granic oraz wszystkich, za które B.T.Podróżnik nie może odpowiadać.
3.W sprawach nie uregulowanych warunkami stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego.
|